Nebim, 9 Mayıs 2017 tarihinde Renaissance İstanbul Polat Bosphorus Hotel’de düzenlediği ve taksitli satış yapan perakendeciler ve AVM’lerden oluşan müşterilerini ağırladığı etkinlikte, Nebim V3’ün taksitli satışa yönelik sektörel uygulamalarını ve verim artıracak yeni gelişmelerini katılımcılar ile paylaştı. Etkinlikte Nebim V3 kullanan Evkur, Özşanal, Ufuk Mefruşat ve Vizyon Park – Bellezza firmalarının yetkilileri de Nebim V3 taksitli satış ile ilgili deneyimlerinden bahsetti.
Nebim Genel Koordinatörü Sedat Taşçı’nın 1.1.2018 itibariyle desteğinin sona erdirileceği duyurulmuş olan Nebim Winner’dan Nebim V3’e geçiş olanaklarından bahsettiği açılış konuşmasında, Nebim V3’ün taksitli satış uygulamalarını kullanan firmaların sayısının 150’yi bulduğunu ifade etti. Taşçı’nın ardından Nebim V3 Taksitli Satış uygulaması ile ilgili farklı özelliklerle detaylı müşteri kaydı oluşturma, müşteri doğrulama sistemiyle kontrollü müşteri indirimi, müşteri görüşmelerinin kayıt altına alınması, aynı alışveriş için birden fazla kefil seçimi ve kefil sorgulaması, reyon fişlerinin kasada aynı siparişte birleştirilmesi, istihbarat anketi ve sonuçları, farklı lokasyonlardan ürün teslimatı, şüpheli alacakların tespiti, avukat ve icra takibi gibi bir çok yenilik ve geliştirme Nebim uzmanları tarafından katılımcılar ile paylaşıldı.
Etkinliğin ikinci bölümünde ise; Evkur, Özşanal, Ufuk Mefruşat ve Vizyon Park – Bellezza firmalarının yetkilileri Nebim V3 Taksitli Satış uygulamasının iş süreçlerine sağladığı katkıları ve elde ettikleri verimi örneklerle katılımcılara aktardı.